Hoppa till innehåll

Företagskundtjänst

På denna sida hittar du alla kundservicekanaler för POP Bankens företagskunder. 

Den bästä banken har de nöjdaste kunderna!

Chattjänster

  • Vi betjänar också på chatten. Chatt är skriftlig dialog i realtid. Ett chattfönster öppnas på den här sidan automatiskt. Servicetid: mån–fre kl. 9–18

Spärrtjänsten för kort och nätbankskoder Spärrtjänsten för kort och nätbankskoder

Du kan stänga din nätbank och kort genom att ringa till spärrtjänsten.

Spärrtjänsten nummer:

  • När du ringer från Finland tel. 020 333 
  • När du ringer från utlandet tel. +358 20 333 

Spara nummer i telefonens minne.

Om du misstänker att du råkat ut för bedrägeri, gör så här:

  1. Om du har blivit utsatt för bedrägeri ska du kontakta din bank så fort som möjligt och berätta vad som hänt.
  2. Vid behov kan du även stänga din nätbank genom att ringa till spärrtjänsten för nätbankskoder och kort till numret 020 333Öppnas i nytt fönster (från utlandet +358 20 333Öppnas i nytt fönster). Spärrtjänsten är öppen alla dagar dygnet runt.
  3. Om du har överlåtit till exempel kontaktuppgifter på en tvivelaktig sida och någon som säger sig vara från POP Bankens kundservice ringer dig, ge inga uppgifter till bedragarna.
  4. Skicka meddelandet eller en bild av sms:et i en e-postbilaga till turvallisuus(a)poppankki.fi
Ytterligare information om temat finns på vår webbsida om bedrägeriförsök.

Samtalspriser Samtalspriser

Inrikessamtalpris till våra telefonnummer som börjar med 020 och 010: lna/msa.

Bank för ditt företag

Bli kund