Hoppa till innehåll
Serviceavbrott i bankens tjänster söndag 24.11.2024 kl. 5.00–15.15 

Tillgänglighetsutlåtande: POP Lånelöfte

POP Banken iakttar EU:s tillgänglighetsdirektiv och den relaterade lagen (306/2019) om tillhandahållande av digitala tjänster. På vår webbplats samt i våra digitala tjänster och mobilappar strävar vi efter att iaktta kriterierna Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 på nivå AA.
 
Detta tillgänglighetsutlåtande gäller tjänsten POP Lånelöfte på
https://lainalupaus.poppankki.fi.
 
Detta tillgänglighetsutlåtande har publicerats 31.12.2020. Detta tillgänglighetsutlåtande har senast reviderats 1.3.2023.

Tillgänglighetsutlåtandet har upprättats av: POP Bankcentralen anl.

Alternativa sätt att sköta ärenden

Om du inte kan sköta ett ärende i nätbanken, kan du ringa POP Banken eller besöka vårt bankkontor. Aktuell information om kontor med service och deras öppettider finns på vår webbplats på https://www.poppankki.fi/konttorit.  

Detaljerad information om teknisk tillgänglighet

Status för den digitala tjänstens tillgänglighet: Tjänsten POP Lånelöfte motsvarar kraven. 

Ge respons på tillgängligheten

Har du märkt brister på tillgänglighet i vår tjänst? Meddela oss så att vi kan göra vårt bästa för att rätta till bristerna. Skicka tillgänglighetsrespons till
saavutettavuus@poppankki.fi. Tillgänglighetsrespons tas emot och behandlas av andelslaget POP Bankcentralen. 

Tillgänglighetstillsyn

Om du märker tillgänglighetsproblem med webbplatsen, vänligen ge oss respons först. Vi svarar inom 2 veckor. Om du inte är nöjd med svaret eller om du inte får svar inom 2 veckor kan du rapportera det till Regionförvaltningsverket i Södra Finland. På deras webbplats finns detaljerad information om hur du gör anmälan och hur ärendet handläggs.

Tillsynsmyndighetens kontaktuppgifter:

Regionförvaltningsverket i Södra Finland
Enheten för tillgänglighetstillsyn
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus@avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000

Välkommen att bli vår kund

Ta kontakt