POP Lainalupauksen saavutettavuusseloste
POP Pankki noudattaa EU:n saavutettavuusdirektiiviä ja sitä toteuttavaa lakia (306/2019) digitaalisten palveluiden tarjoamisesta. Verkkosivuistoissamme, digitaalisissa palveluissamme sekä mobiilisovelluksessamme pyritään noudattamaan Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 -kriteeristöä AA-tason vaatimuksia seuraten.
Tämä saavutettavuusseloste koskee POP Lainalupaus -palvelua osoitteessa https://lainalupaus.poppankki.fi.
Tämä saavutettavuusseloste on julkaistu 31.12.2020. Tätä selostetta on viimeksi tarkistettu 1.3.2023. Saavutettavuusarvioinnin tekijä: POP Pankkikeskus osk.
Vaihtoehtoiset asiointitavat
Mikäli asian hoitaminen ei onnistu verkossa, voit soittaa POP Pankkiin tai asioida konttorissa. Ajantasaiset tiedot palvelevista konttoreista sekä niiden aukioloajoista löydät verkkosivuiltamme osoitteesta https://www.poppankki.fi/konttorit.
Tarkemmat tiedot teknisestä saavutettavuudesta
Digipalvelun saavutettavuuden tila: POP Lainalupaus -palvelu vastaa vaatimuksia.
Anna palautetta saavutettavuudesta
Huomasitko saavutettavuuspuutteen palvelussamme? Ilmoitathan siitä meille, jotta voimme tehdä parhaamme puutteen korjaamiseksi. Saavutettavuuspalautteet tulee lähettää osoitteeseen saavutettavuus@poppankki.fi. Saavutettavuuspalautteet vastaanottaa ja käsittelee POP Pankkikeskus osk.
Saavutettavuuden valvonta
Mikäli huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille. Vastaamme 2 viikon sisällä. Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai jos et saa vastausta 2 viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten voit tehdä ilmoituksen ja miten asia käsitellään.
Valvontaviranomaisen yhteystiedot:
Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus@avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000