Vår telefontjänst förnyas måndag 26.8.2024
I och med det nya telefonsystemet tar vi i bruk stark autentisering med POP Bankens nätbankskoder. När du inleder samtalet med att identifiera dig kan vi i ännu större utsträckning betjäna dig per telefon i dina bankärenden.
Menyn i vår telefontjänst 020 166 6100 vägleder dig till rätt kundrådgivare enligt ditt val:- Kortärenden (må–fr kl. 9–18)
- POP Mobil och nätbanksärenden (må–fr kl. 9–18)
- Övriga bankärenden (må, ti, on och fr kl. 9–16.30, to kl. 10–16.30)
Observera att om du inte har nätbankskoder eller om du av någon anledning inte kan identifiera dig i vår telefontjänst kan vi endast ge dig allmänna råd i dina bankärenden.
Du vet väl att du också kan sköta de flesta bankärendena via din nät-/mobilbank. Du får också hjälp i POP Bankens chatt på nätsidan.