I den nya versionen av POP Mobil kan du chatta med vår kundtjänst
Med appen POP Mobil sköter du smidigt och säkert både bank- och försäkringsärenden. Appen får hela tiden nya egenskaper – nu kan du chatta med kundtjänsten också via POP Mobil. Dessutom har appens tillgänglighet och användbarhet förbättrats.
Den nya versionen av POP Mobil har en chattikon via vilken du kan chatta med kundtjänsten. Chatten betjänar dig vardagar kl. 9–18.
Det är också ännu säkrare att betala med nya POP Mobil. Framöver kan du vid bekräftelse av betalningar få en begäran om tilläggsbekräftelse per sms för att bekräfta en betalning på nytt. Du kan få begäran om tilläggsbekräftelse oberoende av om du använder kodkortet eller POP Nyckel för att bekräfta betalningar. Kontrollera alltid mottagaren och mottagarens kontonummer när du bekräftar betalningar.
I den uppdaterade versionen av POP Mobil ser du också kreditkortets krediteringsfakturor. Framöver loggar appen också ut användaren automatiskt om den inte använts aktivt på ett tag.
Aktivera meddelanden
På grund av uppdateringen av POP Mobil inaktiveras de automatiska meddelandena om POP Visa-korttransaktioner. Kontrollera att du har den nyaste versionen 4.0.1 av POP Mobil, och återaktivera meddelandena genom att välja "Korttransaktioner" under rubriken "Meddelanden" i appens inställningar. Meddelandena gör kortbetalningar säkrare, eftersom du alltid informeras i realtid om korttransaktioner via dina mobila enhet.
Recensera den nya versionen i din appbutik
Berätta för oss vad du tycker om den nya versionen genom att recensera POP Mobil i din appbutik. Vi tar också gärna emot utvecklingsidéer per e-post på popmobiili(at)poppankki.fi.
Vi rekommenderar att du tillåter automatiska uppdateringar av POP Mobil och POP Nyckel.