POP Mobiilin päivitetyssä versiossa voit chattailla asiakaspalvelumme kanssa
POP Mobiili -sovelluksen avulla hoidat helposti ja turvallisesti niin pankki- kuin vakuutusasiatkin. Sovellusta rikastetaan jatkuvasti uusilla ominaisuuksilla – nyt myös POP Mobiilissa saa yhteyden asiakaspalveluumme chatin kautta. Lisäksi sovellukseen on tehty pieniä parannuksia saavutettavuuteen ja käytettävyyteen liittyen.
POP Mobiilin uusi versio tuo mukanaan chat-kuvakkeen, jonka kautta voit aloittaa keskustelun asiakaspalvelumme kanssa. Chat-palvelu on avoinna arkisin klo 9–18.
Myös maksamisen turvallisuutta on vahvistettu POP Mobiilissa entisestään. Voit jatkossa saada maksun vahvistamisen yhteydessä tekstiviestinä lisävahvistuspyynnön, jolla vahvistat maksun uudelleen. Lisävahvistuspyyntö voi tulla riippumatta siitä, käytetäänkö maksun vahvistamiseen avaintunnuskorttia tai POP Avainta. Tarkista aina maksuja vahvistaessa, että saaja ja saajan tilinumero ovat varmasti oikein.
Lisäksi POP Mobiilin päivitetyssä versiossa näet luottokortin hyvityslaskut. Jatkossa sovellus myös kirjaa käyttäjän automaattisesti ulos, jos sovellusta ei ole käytetty hetkeen.
Ota ilmoitukset käyttöösi
POP Mobiilin versiopäivityksen myötä automaattiset ilmoitusviestit POP Visa -korttitapahtumista menevät pois päältä. Tarkista, että sinulla on POP Mobiilin uusin versio 4.0.1 käytössäsi, ja laita ilmoitusviestit takaisin päälle sovelluksen asetuksista kohdasta ”Ilmoitukset” ja valitsemalla “Korttitapahtumat”. Ilmoitusviestit lisäävät korttimaksamisen turvallisuutta, sillä saat aina reaaliaikaisesti tiedon korttisi käytöstä omaan mobiililaitteeseesi.
Käy arvioimassa uusi versio sovelluskaupassasi
Kerro meille, mitä mieltä olet uudesta versiosta arvioimalla POP Mobiili sovelluskaupassasi. Otamme mielellämme vastaan kehitysideoita myös sähköpostitse osoitteeseen popmobiili(at)poppankki.fi.
Suosittelemme POP Pankissa sallimaan laitteiden automaattiset päivitykset POP Mobiiliin ja POP Avaimeen.