Hyppää sisältöön

POP Pankin chatissa vastaa aina oikea ihminen

POP Pankki on valittu EPSI Rating -tutkimuksissa Suomen parhaaksi pankiksi jo 12 kertaa. Meille laadukas asiakaspalvelu tarkoittaa asiakaskeskeisyyttä, läsnäoloa ja asiakkaan toiveiden kuuntelemista.

Saamme asiakkailtamme kiitosta aidosta kiinnostuksesta heidän tilannettaan ja tarpeitaan kohtaan. Jokainen asiakaskohtaaminen hoidetaan henkilökohtaisesti, yhteydenottokanavasta riippumatta. Kuinka tehdään Suomen parasta asiakaspalvelua?


Mukava kohtaaminen jää niin asiakkaan kuin työntekijänkin mieleen

”Asiakkaalle jäävä tunne kertoo parhaiten, kuinka hyvin olemme onnistuneet palvelussamme”, kertoo palvelukeskuksen Contact Centeriä Vaasassa vetävä Eetu Tuovinen. ”Asiantuntevat, helposti lähestyttävät ja empaattiset asiakasneuvojat ovat vahvuutemme. Asiakkaiden arvostaminen on osa asiantuntijuutta, joka näkyy myös siinä, että yhteydenotot hoidetaan aina alusta loppuun saakka.” Tuovinen jatkaa. 

”Onnistuneet asiakaskohtaamiset ja asiakkailta saadut positiiviset palautteet jäävät myös meidän työntekijöidemme mieliin ja antavat virtaa työhön. Avain onnistuneeseen asiakaskohtaamiseen on, että ongelman ratkaisemisen lisäksi asiakas tietää tuotteistamme tai palveluistamme jotain, mikä tuottaa arvoa, ja mitä asiakas ei vielä ennen yhteydenottoa tiennyt.” Tuovinen summaa onnistuneen asiakaskohtaamisen reseptiä.

Hyvinvoiva ja motivoitunut henkilökunta tarjoaa myös asiakkailleen hyvää palvelua. ”Panostamme palvelukeskuksessa työntekijöidemme hyvinvointiin sekä haluamme tukea työntekijöidemme ammatillista kehittymistä tarjoamalla kattavasti koulutusta erilaisiin asiakaspalvelutilanteisiin.”

POP Pankin chatissa on vastassa aina oikea ihminen

Palvelukeskuksen Contact Centerissä on töissä yhteensä yli 30 henkilöä, jotka vastaavat esimerkiksi chat-asiakaspalvelusta, keskitetystä puhelinasiakaspalvelusta sekä korttiasiakaspalvelusta.

”POP Pankin verkkosivuilta sekä mobiilipankista löytyvän chatin kautta tulee yhteydenottoja päivittäin reilusti toista sataa. Vastausaikamme on vain noin 50 sekuntia, joka on huippuluokkaa.” kertoo Tuovinen. ”Usein asiakas saakin vastauksen helposti chatin kautta ja keskustelua käydään aina oikean palveluneuvojan kanssa. Olemme parhaan, henkilökohtaisen palvelun pankki, joten koemme tärkeäksi palvella asiakasta ripeästi asiointipaikasta riippumatta.” summaa Tuovinen.

opiskelija banner-16
Verkkosivujen chat-palvelu on avoinna arkisin klo 9-18.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä