Yhteydenotto
Jos olet jo asiakkaamme, ota yhteyttä verkkopankin tai POP Mobiilin kautta. Näin viestisi kohdentuu suoraan omalle yhteyshenkilöllesi.
Jos et vielä ole asiakkaamme, lähetä meille viesti tai yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella. Valitse vastaanottajaksi se pankki ja asiointikonttori, johon haluat viestin lähettää. Lisää viestikenttään yrityksesi y-tunnus ja lisätietoa aiheesta. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
-
Tutustu Usein kysytyt kysymykset -sivuumme. Sieltä löydät vastauksen ja toimintaohjeet moneen ongelmatilanteeseen.
-
Hoida pikaiset asiat chatissamme. Chat-asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisin klo 9-18. Chat-ikkuna avautuu muutamissa sekunneissa saapuessasi sivuillemme.
-
Pankkien palveluhinnat näet verkkopankista tai pankkien sivuilta. POP Pankin hinnastot -sivultamme löydät linkin kunkin pankin hinnastoon.
-
Jos lomake ei näy odotetusti, tarkista evästeasetuksesi. Lue lisää ja muokkaa evästeitä täällä.