Hyppää sisältöön
Palvelukatko pankin palveluissa sunnuntaina 24.11.2024 klo 5.00–15.15

Asiakaspalvelu

Hoida pikaiset asiat chatissamme

  • Chat-asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisin klo 9-18. Chat-ikkuna avautuu muutamissa sekunneissa saapuessasi sivuillemme. 

Korttien ja verkkopankin sulkupalvelu Korttien ja verkkopankin sulkupalvelu

Mikäli korttisi on kadonnut tai epäilet verkkopankkitunnustesi joutuneen vääriin käsiin, ilmoita asiasta viipymättä sulkupalveluun.

Sulkupalvelu on avoinna päivittäin ympäri vuorokauden.  

Korttien ja verkkopankin sulkupalvelun numero:

  • Suomesta soitettaessa puh. 020 333 (pvm/mpm)
  • Ulkomailta soitettaessa puh. +358 20 333 (pvm/mpm)

Tallenna numero puhelimesi muistiin.

Puheluhinnat Puheluhinnat

Kotimaanpuhelut 020- ja 010-numeroihin: pvm/mpm.

Parhaalla pankilla on tyytyväisimmät asiakkaat!

Oletko saanut huijausviestin tai joutunut huijatuksi?

  1. Jos olet antanut korttitietojasi tai verkkopankkitunnuksesi tai salasanasi epäilyttäville tahoille. Sulje verkkopankkitunnuksesi tai korttisi soittamalla sulkupalveluun (pvm/mpm) 020 333 (ulkomailla +358 20 333). Sulkupalvelu on auki joka päivä ja ympäri vuorokauden.
  2. Jos olet joutunut huijatuksi, ole mahdollisimman pian yhteydessä omaan pankkiisi ja kerro, mitä on tapahtunut.
  3. Mikäli olet luovuttanut yhteystietojasi epäilyttävällä sivulla ja sinulle soitetaan POP Pankin asiakaspalvelun nimissä, älä kerro huijareille mitään lisätietoja.
  4. Lähetä saamasi viesti tai kuva saamastasi tekstiviestistä sähköpostin liitteenä osoitteeseen turvallisuus(at)poppankki.fi

Lisätietoa aiheesta huijausyrityksiä käsittelevällä sivullamme.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä