Tillgänglighetsutlåtander
POP Banken strävar efter att garantera tillgänglighet på webbtjänster i enlighet med lagen om tillhandahållande av digitala tjänster (306/2019). På denna sida finns en sammanfattning av webbplatsens och de digitala tjänsternas tillgänglighetsutlåtanden. Utlåtandena finns också i anslutning till respektive tjänst.
God kundservice är hjärtat i vår verksamhet. Utgående från responsen vill vi utveckla våra tjänster och produkter till att bli ännu bättre. Du kan ge POP Bankerna respons via saavutettavuus@poppankki.fi.
- Tillgänglighetsutlåtande om Poppankki.fi-webbsida
- Tillgänglighetsutlåtande om Identifieringstjänst
- Tillgänglighetsutlåtande om Nätbetalningar
- Tillgänglighetsutlåtande om Nätbanken
- Tillgänglighetsutlåtande om Nätbanken kort -sektionen
- Tillgänglighetsutlåtande om POP Lånelöfte
- Tillgänglighetsutlåtande om POP Mobil
- Tillgänglighetsutlåtande om POP Nyckel
- Tillgänglighetsutlåtande om POP Snabblån och POP Hushållslån
- Tillgänglighetsutlåtande om POP Webbmöte
- Tillgänglighetsutlåtande om PSD2-tjänsten
- Tillgänglighetsutlåtande om tjänster Bli kund