Saavutettavuus
POP Pankki pyrkii takaamaan verkkopalvelujensa saavutettavuuden lain digitaalisten palvelujen tarjoamisesta (306/2019) mukaisesti. Tältä sivulta löydät koosteen verkkosivujen ja digitaalisten palvelujen saavutettavuusselosteista. Selosteet löytyvät myös kunkin palvelun yhteydestä.
Hyvä asiakaspalvelu on toimintamme sydän. Palautteen perusteella pyrimme kehittämään palveluitamme ja tuotteitamme entistäkin paremmiksi. Saavutettavuutta koskevat palautteet POP Pankille voit toimittaa sähköpostiosoitteeseen saavutettavuus@poppankki.fi.
- Poppankki.fi-verkkosivun saavutettavuusseloste
- Allekirjoituspalvelun saavutettavuusseloste
- POP Avaimen saavutettavuusseloste
- POP Lainalupauksen saavutettavuusseloste
- POP Mobiilin saavutettavuusseloste
- POP Pikalainan ja Kotitalouslainan saavutettavuusseloste
- POP PSD2 -palvelun saavutettavuusseloste
- Tule asiakkaaksi -palvelun saavutettavuusseloste
- Tunnistuspalvelun saavutettavuusseloste
- Verkkomaksun saavutettavuusseloste
- Verkkopankin saavutettavuusseloste
- Verkkopankin kortit -osion saavutettavuusseloste
- Verkkohetken saavutettavuusseloste