Verkkomaksun saavutettavuusseloste
POP Pankki noudattaa EU:n saavutettavuusdirektiiviä ja sitä toteuttavaa lakia (306/2019) digitaalisten palveluiden tarjoamisesta. Verkkosivustoissamme, digitaalisissa palveluissamme sekä mobiilisovelluksessamme pyritään noudattamaan Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 -kriteeristöä AA-tason vaatimuksia seuraten.
Tämä saavutettavuusseloste koskee verkkomaksupalvelua osoitteessa https://verkkomaksu.poppankki.fi/VerkkoMaksuWeb/Jsp/verkkomaksu
Tämä saavutettavuusseloste on julkaistu 22.12.2020.
Palvelun saavutettavuuden on arvioinut ulkopuolinen asiantuntijaorganisaatio.
Vaihtoehtoiset asiointitavat
Mikäli asian hoitaminen ei onnistu verkossa, voit soittaa POP Pankkiin tai asioida konttorissa. Ajantasaiset tiedot palvelevista konttoreista sekä niiden aukioloajoista löydät verkkosivuiltamme osoitteesta https://www.poppankki.fi/konttorit
Tarkemmat tiedot teknisestä saavutettavuudesta
Digipalvelun saavutettavuuden tila: Palvelu täyttää kaikki WCAG 2.1 kriteeristön A- ja AA-tason saavutettavuusvaatimukset.
Anna palautetta saavutettavuudesta
Huomasitko saavutettavuuspuutteen palvelussamme? Ilmoitathan siitä meille, jotta voimme tehdä parhaamme puutteen korjaamiseksi.
Saavutettavuuspalautteet tulee lähettää osoitteeseen saavutettavuus(at)poppankki.fi
Saavutettavuuspalautteet vastaanottaa ja käsittelee POP Pankkikeskus osk.
Saavutettavuuden valvonta
Mikäli huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille. Vastaamme 2 viikon sisällä.
Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai jos et saa vastausta 2 viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten voit tehdä ilmoituksen ja miten asia käsitellään.
Valvontaviranomaisen yhteystiedot:
Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus(at)avi.fi
puhelinnumero: vaihde 0295 016 000