Hyppää sisältöön
Rahastotoimeksiannot eivät ole mahdollisia ma 30.12. klo 14.30 - ti 31.12. klo 15.00 välisenä aikana

Tule asiakkaaksi -palvelun saavutettavuusseloste

POP Pankki noudattaa EU:n saavutettavuusdirektiiviä ja sitä toteuttavaa lakia (306/2019) digitaalisten palveluiden tarjoamisesta. Verkkosivuistoissamme, digitaalisissa palveluissamme sekä mobiilisovelluksessamme pyritään noudattamaan Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 -kriteeristöä AA-tason vaatimuksia seuraten.

Tämä saavutettavuusseloste koskee POP Pankin Tule asiakkaaksi -palvelua.

Tämä saavutettavuusseloste on julkaistu 1.12.2022.

Saavutettavuusarvioinnin tekijä: POP Pankkikeskus osk

Vaihtoehtoiset asiointitavat 

Mikäli asian hoitaminen ei onnistu verkossa, voit soittaa POP Pankkiin tai asioida konttorissa. Ajantasaiset tiedot palvelevista konttoreista sekä niiden aukioloajoista löydät verkkosivuiltamme osoitteesta https://www.poppankki.fi/konttorit

Tarkemmat tiedot teknisestä saavutettavuudesta

Digipalvelun saavutettavuuden tila: Tule asiakkaaksi -palvelu ei täytä kaikkia Verkkosisällön saavutettavuusohjeiden (WCAG) 2.1 tason AA vaatimuksia kokonaisuudessaan.

Saavutettavuuden puutteita havaittu seuraavissa toiminnoissa

•    Sopimusten allekirjoittamisessa käytettävää Signicat-palvelua ei voi sujuvasti käyttää ruudunlukijalla tai näppäimistöllä. (WCAG 4.1 ja 2.1.1)
•    Sopimusten allekirjoittamisessa käytettävässä Signicat-palvelussa kohdistusjärjestys ei ole aina looginen, eikä kohdistus ole aina näkyvissä (2.4.3 ja 2.4.7)
•    PDF-muotoiset sopimukset eivät ole kaikilta osin saavutettavia. 

Anna palautetta saavutettavuudesta

Huomasitko saavutettavuuspuutteen palvelussamme? Ilmoitathan siitä meille, jotta voimme tehdä parhaamme puutteen korjaamiseksi.

Saavutettavuuspalautteet tulee lähettää osoitteeseen saavutettavuus(at)poppankki.fi

Saavutettavuuspalautteet vastaanottaa ja käsittelee POP Pankkikeskus osk.

Saavutettavuuden valvonta

Mikäli huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille. Vastaamme 2 viikon sisällä.

Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai jos et saa vastausta 2 viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten voit tehdä ilmoituksen ja miten asia käsitellään.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot

Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
 
saavutettavuus@avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä