Hyppää sisältöön

Hämeenlinnan ja Lammin palveluajat uudistuvat 1.10. alkaen

Sekä Hämeenlinnan konttorin että Lammin palvelupisteen palveluaikamme uudistuvat 1.10. alkaen. Alta löydät tarkemmat aukioloajat ja vinkit verkko- ja puhelinpalveluista.

Tervetuloa!

Puhelin- ja korttiasiakaspalvelu

Puhelin- ja korttiasiakaspalvelumme palvelee sinua arkisin klo 9–18.00 numerossa 010 248 4700.

Asiakas_konttorille2000x800

Hämeenlinnan konttori

Kassapalvelut

Tiistai 10.00–13.00

Neuvontapalvelut konttorissa / POP Verkkohetkessä ajanvarauksella

Maanantai–perjantai

Pankissa_yksi2000x800

Lammin palvelupiste

Kassapalvelut

Maanantai ja perjantai 10.00–13.00

Neuvontapalvelut konttorissa ajanvarauksella

Maanantai, keskiviikko, perjantai

Neuvontapalvelut POP Verkkohetkessä ajanvarauksella

Maanantai–perjantai

Verkkohetkicustom

Varaa aika verkosta

Varaa oma neuvotteluaika etukäteen joko verkosta, kassalta tai puhelinpalvelusta. Ajan voit varata ajanvaraussivultamme.

Rahan nostot ja talletukset automaatilla

Rahan nostaminen ja tallettaminen onnistuu myös maksukortilla Otto.- ja TalletusOtto.-automaateilla.

Laskujen maksu ja verkkopalvelut 

Laskujen maksaminen onnistuu myös POP Mobiilissa ja verkkopankissa. Kysy konttorilta tunnuksia ja opastusta palveluiden käyttöön.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä