Kuuntelusta, luottamuksesta, ymmärryksestä - niistä on hyvä pankkipalvelu tehty
Meillä POPissa ihmisläheinen ja henkilökohtainen palvelu on nykypäivää, ei menneisyyttä. Pankille on tarvetta - nyt ja tulevaisuudessa.
Ihmistä lähellä oleminen menee meillä slogania syvemmälle. Monet asiat hoituvat nykyisin netissä ja älylaitteiden välityksellä, mutta kivijalassa toimivalla pankilla on yhä suuri rooli asiakkaiden elämässä. Asiakkaamme arvostavat ihmiskontakteja ja henkilökohtainen suhteita. POP Verkkohetkessä olemme apunasi silloinkin, kun tapaaminen ihan kasvotusten ei ole mahdollista.
POP Pankilla onkin jo kahdeksatta kertaa peräkkäin EPSI Ratingin arvion mukaan Suomen tyytyväisimmät yksityisasiakkaat. Asiakasuskollisuutemme on myös tasolla, johon mikään muu arvioiduista pankeista ei tarkastelujaksolla ole aiemmin kyennyt.
"Popin ihmiset saavat olla ihmisiä, se tuntuu asiakkaallekin inhimillisyytenä."
Me olemme töissä aina omana itsenämme, joka päivä. Asiakkaidemme mielestä meillä hommat hoituvat suurella sydämellä ja tuttujen tyyppien kanssa on mukavaa asioida. Tästä olemme myös erityisen ylpeitä, sillä teemme tätä työtä juuri mahtavia asiakkaitamme varten. Lupaamme vain sen, minkä pystymme myös pitämään.
- Kun asiakkaan kanssa syntyy luottamus, asiointi on avointa ja tilanteisiin syntyy yhteinen ratkaisu, olen työhöni enemmän kuin tyytyväinen! Milla / POP Pankki Kurikka.
"Hyvä huumorintajuinen porukka. Joskus unohtuu asia, kun on niin hauskaa."
Popilla ollaan töissä asiakasta varten ja "tyhmiä kysymyksiä" ei meillä tunneta. Hyvä asiakassuhde takaa sen, että meille uskaltaa esittää kaikki mieltä askarruttavat kysymykset, myös ne, mitä muualla ei välttämättä kehtaisi.
- Hyvä pankkisuhde on sellainen, jossa asiakkaalla on täysi luottamus pankkia ja sen toimihenkilöitä kohtaan. Luottamus rakentuu ensitapaamisesta alkaen, mutta se syvenee ajan mittaan. Asiakasta pitää kohdella tasavertaisena neuvottelukumppanina, ja on hyvää palvelua myös tarvittaessa tehdä päätöksiä, jotka ovat asiakkaalle kielteisiä.
- Erityisesti mieleeni on jäänyt, kun asiakas sanoi asuntokauppatilanteessa, että hänellä on turvallinen olo kun hoidan hänen pankkiasioitaan. Jari / POP Pankki Tampere.
"Olemme saaneet aina asiantuntevaa, hyvää ja yksilöllistä palvelua. Meistä pidetään aidosti huolta asiakkaana, emmekä ole vain se joku monien muiden joukossa."
Meille on tärkeää, että asiakkailla on matala kynnys meillä asioimiseen ja luottamus meihin. Tarkkuus ja asioiden hoitaminen parhaalla mahdollisella tavalla, mutta kuitenkin asiakkaan toiveita kunnioittaen on meille erityisen tärkeää. Luottamussuhde rakentuu ensi hetkestä lähtien ja syvenee ajan mittaan.
- Erityisen tyytyväinen voi olla, kun muodostuu sellainen asiakassuhde, joka kestää suvussa eri polvia. On tullut jonkun osalta tehtyä asiakirjoja jo neljässä polvessa. Lakimies Aleksi / POP Pankki Kurikka.
"Ainoa pankki missä asiat hoituu nykypäivänä normaalisti ja inhimillisesti."
Asiakkaidemme antamat palautteet ovat meille kultaa kalliimpia, sillä olemme täällä asiakkaita varten. Vaikka moni asia tapahtuukin nykyään verkossa, on suomalaiselle yhä tärkeää kohdata oikea ihminen. Meiltä sellaisia vielä löytyy, niin on- kuin offlinessa.