Aina tapauskohtaisesti - ihminen ihmiselle
Meillä POP Pankissa asiakkaan kohtaaminen ihmisenä on tärkeää. Uskomme, että jokaisella on oikeus perusturvaan ja jokaiseen talouden ongelmaan on ratkaisu. Kaikki asiakkaat ovat kuitenkin erilaisia, joten yhtä ainoaa oikeaa ratkaisua ei ole mutta keskustelemalla ihminen ihmiselle se oikea ratkaisu löytyy varmasti.
Koti ilman takausta
24-vuotias metallityömies ja kahden lapsen isä Sami Söderlund on ollut POP Pankin asiakas kesästä 2016 lähtien. POP Pankin asiakkaaksi Sami päätyi asuntolainaa hakiessaan - asunnon vaihtaminen onkin usein kimmokkeena pankin vaihdolle.
Kurikan POPissa työskentelevän Juha-Pekka Luukkaisen Sami tapasi ystävänsä kautta sattumalta. Miesten välisissä keskusteluissa esiin nousivat haaveet omasta asunnosta.
- Olin muiden pankkien kautta yrittänyt hakea asuntolainaa tuloksetta. Säästöjä ei juuri ollut kertynyt, koska olin useamman vuoden maksanut omakotitalon vuokraa ja juoksevia kuluja.
Juha-Pekka päätti kuitenkin ottaa asian käsittelyyn tosissaan.
- Juha-Pekka ja POP Pankki tuntuivat ottavan minut asiakkaana vastaan ihmisenä, eivätkä tuijottaneet vain säästöjä.
Uusi pankki, uusi koti
POP Takauksen avulla asuntolaina järjestyi ja perhe pääsi vihdoin muuttamaan omaan kotiin.
Sen varalta, että jotain ikävää sattuisi, Sami hankki lainalleen myös lainaturvan Juha-Pekan suosituksesta
Tulevaisuutta silmällä pitäen Juha-Pekka teki Samille myös säästämissuunnitelman pahojen päivien - tai uusien tulevaisuuden unelmien - varalle. Lainanlyhennykset sujuvat suunnitellusti ja rahaa kertyy kuukausittain säästöön mukavasti.
- Erittäin tyytyväinen saan olla pankin ja Juha-Pekan toimintaan: kaikki meni niin kuin pitikin. Koko paketti saatiin kerralla kuntoon.
Vaikka henkilökohtainen taloustilanne joskus tuntuisikin haasteelliselta, ei pidä antaa toivottomuudelle tilaa. Paikallinen POP Pankki toimii aina asiakaslähtöisesti, tapauskohtaisesti ja aidosti ihmistä kuunnellen.
Haluamme olla mukana sinunkin tarinassasi, tervetuloa juttelemaan.