Tampereen konttorimme on laajentanut tilojaan ja palvelujaan alkuvuodesta
POP Pankki Tampereen Hämeenkadun konttorissa on remontoitu ja laajennettu toimitiloja alkuvuoden 2022 aikana. Näin on saatu tilat uudelle kolmen henkilön POP Online -yksikölle, joka keskittyy palvelemaan verkon puolelle yhä enenevissä määrin siirtyneitä asiakkaita.
Vaikka koronarajoitukset ovat laajalti poistuneet, POP Pankki Tampereen johtaja Maarit Vähäsaari uskoo, että verkkoasiointi jää monelle tavaksi hoitaa päivittäiset pankkiasiat. Pankin verkkoyksikössä työskentelee palvelupäällikkö ja kaksi asiakasvastaavaa. Työ on samantyyppistä kuin konttorilla, mutta asiakaskohtaamiset tapahtuvat verkkotapaamisina ja muina yhteydenottoina.
Maarit Vähäsaari etualalla sekä pankkilaiset Minna Laakso, Anssi Salminen ja Kirsi Maarva.
”Asiakkaat haluavat edelleen jutella elämänsä isoista taloudellisista päätöksistä asiantuntijan kanssa. Monelle mahdollisuus hoitaa neuvottelut verkossa helpottaa arjen hallintaa. Korona-aikana asiointi oli osittain pakotettu verkkoon fyysisten tapaamisrajoitusten vuoksi. Tämä madalsi kynnystä kokeilla verkossa asiointia ja tällöin moni myös totesi, että tämähän oli helppoa”, toteaa reilu kymmen vuotta pankkia luotsannut pankinjohtaja Maarit Vähäsaari.
Kaikkiaan POP Pankki Tampere on palvellut pirkanmaalaisia yli 20 vuoden ajan. Pankki pitää kiinni täyden palvelun maineestaan ja tarjoaa verkkopalvelujen ohella myös perinteiset kassapalvelut joka arkipäivä klo 10-13 saakka. Kurikan Osuuspankkiin kuuluvan POP Pankki Tampereen pankkitoiminnot työllistävät yhteensä 17 henkilöä. Pankilla on myös kiinteistövälityspalveluja tuottava POP Kotikauppa.
Lisätietoja:
Maarit Vähäsaari, pankinjohtaja, POP Pankki Tampere, 020 1645 060