Paikallinen pankki on merkittävä alueellinen kilpailuetu
POP Pankki Kurikka panostaa asiakaspalveluun niin konttorilla kuin verkossa
Vuoden viimeisten viikkojen aikana pitää saada maailma valmiiksi, mikä näkyy POP Pankki Kurikan ajanvarausaikojen vilkkaana kysyntänä. Pankin Kurikan konttorin palvelupäällikkö Tarja Isotalo katselee menoa reilun parin viikon kokemuksella: ”Tai itseasiassa aloitin Kurikan konttorin johtajana parikymmentä vuotta sitten. On hienoa olla jälleen eri vaiheiden jälkeen mukana asiakastyössä. Sillä vaikka asiat ovat tuttuja, pankin palvelut kehittyvät koko ajan."
Mitä POP Pankki Kurikalle kuuluu?
”Kiitos, meille kuuluu oikein hyvää. Syksyn iso uutinen eli se, että asiakkaamme ovat valinneet POP Pankin jälleen EPSI Ratingin valtakunnallisessa asiakastyytyväisyystutkimuksessa Suomen parhaaksi pankiksi lämmittää mieltä. Haluan kiittää koko henkilöstömme puolesta asiakkaitamme heidän antamastaan luottamuksesta toimintaamme kohtaan”, sanoo POP Pankki Kurikan palvelupäällikkö Tarja Isotalo.
”Kuten mainitsin, pankin palvelut kehittyvät koko ajan. Esimerkiksi meidän puhelinpalveluaikamme ovat laajentuneet aina klo 18 saakka. Puhelimessa sekä verkkosivujemme chatissa voi tunnistautuneena hoitaa monet arjen asiat turvallisesti ja nopeasti. Tätä kautta voi myös varata ajan omalle pankin asiantuntijalle, jolloin voi rauhassa keskustella laajemmistakin asiakokonaisuuksista.”
”Kulunut vuosi on ollut taloudellisesti haastavaa monille kotitalouksille ja yrityksille. Pyrimme auttamaan asiakkaitamme ja miettimään yhdessä ratkaisuja talouden tasapainottamiseksi. POP Verkkohetket tarjoavat juuri tällaiseen pohdintaan mahdollisuuden. Verkkohetken voi myös varata, jos esimerkiksi harkitsee pankin vaihtoa ja haluaa tähän liittyen keskustella kanssamme. POP Pankin oma pankkiyhteyshenkilö ja se, että pankissa on paikallistuntemusta ovat selvästi asioita, jotka ovat tuoneet meille uusia asiakkaita”.
Millaisia odotuksia teillä on ensi vuodelle?
”Korkotason madaltuminen on tuonut jo jonkin verran helpotusta ja erilaiset ennusteet näyttävät, että Suomi olisi palaamassa kasvu-uralle, mikä tietysti on rohkaiseva signaali. Maltti on edelleen valttia, mutta samaan aikaan vahvoja kasvutarinoita pitää pystyä tukemaan.”
”Seuraamme jatkuvasti palvelujemme kysyntää, ja vaikka perinteiselle kassapalvelulle on kysyntää, yhä useampi asiakkaamme asioi nykyisin verkossa. Siksi aukioloaikamme muuttuvat ensi helmikuusta alkaen. Näin pystymme kohdentamaan työpanostamme enemmän ajanvarausten ja neuvontapalveluiden suuntaan.”
”Sekin on hyvää asiakaspalvelua, että pystymme valmistautumaan paremmin varattuja palveluaikoja varten, eikä asiakkaan tarvitse turhaan odottaa tai jonottaa saadakseen asiansa hoidetuksi. Ajanvarauksen avulla pystymme tarjoamaan asiakkaillemme myös ilta-aikoja, jotka helpottavat monen pankkiasiointia.”
Teillä on tulossa vielä ennen joulua glögitilaisuus, eikö niin?
”Kyllä, odotamme kovasti sitä, että pääsemme yhdessä asiakkaidemme kanssa nauttimaan joulun tunnelmasta glögin ja torttutarjoilun kera. Päivän aikana on mahdollisuus keskustella pankkimme lakiasiantuntijoiden kanssa. Lisäksi talletuksen tehneille tai tapaamisajan avattavan talletuksen merkeissä tehneille on luvassa erikoiskorko, jota kannattaa kysäistä meillä piipahtaessa. Luvassa on tietysti myös jouluista arvontaa, joten lämpimästi tervetuloa”, toivottaa Tarja Isotalo.
Kassapalvelumme palvelevat 1.2.2025 alkaen
Maanantai 10–13
Tiistai suljettu
Keskiviikko 10–13
Torstai suljettu
Perjantai 10–13
Kassapalveluissa voit nostaa tai tallettaa käteistä rahaa sekä maksaa laskuja. Muussa asioinnissa varaathan ajan etukäteen.
Konttorimme aukioloajat 1.2.2025 alkaen
Maanantai 10–16
Tiistai 10–16
Keskiviikko 10–16
Torstai 10–16
Perjantai 10–16
Palvelemme maanantaisin ja keskiviikkoisin ajanvarauksella klo 19 saakka.
Puhelinpalvelumme palvelee arkisin klo 9–18 numerosta 010 2484 700 (pvm/mpm).
Voit varata ajan puhelimitse tai verkkosivujemme kautta.
Lämpimästi tervetuloa jouluglögille keskiviikkona 18.12.2024 klo 9.30–16.00 Kurikan konttorille!