Hyppää sisältöön
Palvelukatko pankin palveluissa sunnuntaina 24.11.2024 klo 5.00–15.15

Suomen paras pankki yhdistää henkilökohtaisen palvelun ja robotiikan

POP Pankki on tunnettu erinomaisesta ja ihmislähtöisestä asiakaspalvelustaan. Viimeisimmän pankkitoimialatutkimuksen mukaan meillä Suomen tyytyväisimmät henkilöasiakkaat – jo 10. kerran. Mikä on erinomaisen asiakaspalvelun salaisuus?

Inhimillisyyttä, ihmisläheisyyttä ja ripaus robotiikkaa

Pankkitoimintaan liittyy runsaasti erilaisia tarkkuutta vaativia, mutta suuritöisiä prosesseja, joiden automatisointi POP Pankissa on hyödyttänyt sekä asiakkaita että henkilöstöä. Automatisointi on mahdollistanut pankkitoimihenkilöiden keskittymisen entistä tuottavampaan tekemiseen sekä esimerkiksi paremman asiakaskokemuksen kehittämiseen. Automaatio paitsi parantaa prosessin laatua myös henkilöstötyytyväisyyttä poistamalla manuaalista rutiinityötä omilta ammattilaisiltamme. Nopea palvelu, laadukkaat prosessit sekä entistä tyytyväisempi henkilöstö heijastuvat myös asiakastyytyväisyyteen.

Tällä hetkellä käytössämme on kymmenittäin erilaisia automaattisia prosesseja. Olemme ihannetilanteessa, sillä olemme kyenneet yhdistämään ammattitaitoisen henkilöstömme osaamisen ja robotiikan mahdollistamat prosessit saumattomaksi yhteistyöksi. Keskitymme ensisijaisesti parantamaan toimintakykyämme robotiikan avulla ‒ inhimillisyyttä unohtamatta.

Robotiikkaprosessien suunnittelussa ja toteuttamisessa olemme luottaneet Sisua Digitalin toimintaan. Lue koko asiakastarina täältä.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä