Hyppää sisältöön
Häiriö verkkopankin korttipalveluissa

POP Pankki on suomalaisen pankkivertailun nopein ja vastuullisin

Sortter Oy:n tutkitutti Taloustutkimuksella suomalaisten tyytyväisyyttä ja luottamusta pankkien palveluihin. Tutkimuksessa selvitettiin myös, missä määrin suomalaiset vertailevat laina- ja luottotuotteita ja niiden kustannuksia. POP Pankki ylsi vertailun parhaimmistoon saavuttaen arvosanan 4,3 asteikolla
1-5.

POP Pankki sai erityistä kiitosta sähköisten palveluiden toimivuudesta (4,3) ja palvelun nopeudesta (4,2). Myös maksukorttivalikoimaa arvioitiin kattavaksi (4,2). Asiakaspalvelu sai niinikään kiitettävän arvosanan (4.2). POP Pankin toimintaa pidettiin pankkialan vastuullisimpana (4,28). Lisäksi tutkimuksessa nousi esille, että asiakkaat arvostavat POP Pankin hinnoittelun selkeyttä. 

– Haluamme olla pankki, jonka kanssa ei ole vain nopea vaan myös helppo asioida. Selkeä hinnoittelu on osa palvelumalliamme.  Tutkimuksen tulokset vahvistavat uskoamme siihen, että olemme tehneet oikean päätöksen ottaessamme asiakaslähtöisen ja nopean palvelun strategisen toimintamme keskiöön, kommentoi tuloksia POP Pankin liiketoimintajohtaja Jaakko Pulli.

Asuntolainoja vertaillaan eniten

Tutkimuksen mukaan pankkipalveluja ja luottotuotteita vertaillaan enemmän kuin vuonna 2020. Asuntolainoja vertaillaan eniten: 54 % vastaajista tekee hintavertailua aina tai vähintään toisinaan. Kuitenkin vain noin 8 % on kilpailuttanut asuntolainansa viimeisen vuoden aikana. 

Taloustutkimus Oy toteutti Tyytyväisyys ja luottamus pankkien ja rahoituslaitosten palveluihin - tutkimuksen aikavälillä 18.-23.3.2021. Tutkimukseen osallistui yhteensä 937 vastaajaa. Mukana tutkimuksessa oli yhteensä seitsemän pankkia Suomesta. Virhemarginaali on kokonaistulosten osalta enimmillään ±3,2 prosenttiyksikköä 95 %:n luotettavuustasolla.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä