Hyppää sisältöön
Palvelukatko pankin palveluissa sunnuntaina 24.11.2024 klo 5.00–15.15

EPSI Rating 2015: POP Pankilla jälleen Suomen tyytyväisimmät asiakkaat

POP Pankin tavoitteena on palvella asiakkaitaan parhaiten niin verkossa kuin konttoreissaankin.

POP Pankki jatkaa voittokulkuaan asiakkaiden tyytyväisyyttä mittaavissa tutkimuksissa. Tänään julkaistusta EPSI Rating 2015 -tutkimuksesta käy ilmi, että POP Pankilla on jälleen Suomen tyytyväisimmät pankkiasiakkaat.

Asiakkaamme arvostavat sitä, että henkilöstöllämme on aikaa ja halua palvella heitä henkilökohtaisesti. Olemme panostaneet palveluun. Emme kuitenkaan ole unohtaneet verkkopalvelujenkaan kehittämistä, vaan esimerkiksi hiljattain esittelimme asiakkaillemme uudistetun mobiilipankin, joka on ollut kovin pidetty, POP Pankkiliiton toimitusjohtaja Heikki Suutala sanoo.

Lehdistötiedote

Lisätietoja:

POP Pankkiliitto

toimitusjohtaja Heikki Suutala, puh. 0500 661 431, heikki.suutala@poppankki.fi

 

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä