Hyppää sisältöön
Palvelukatko pankin palveluissa sunnuntaina 24.11.2024 klo 5.00–15.15

Turvallinen asiointi

Tältä sivulta löydät tärkeää tietoa ja ohjeita turvalliseen asiointiin. Täältä löydät myös toimintaohjeita tilanteisiin, joissa käyttäjätunnuksesi tai salasanasi ovat joutuneet vääriin käsiin. 

Jouduitko huijatuksi? Toimi näin:

  1. Sulje verkkopankkitunnuksesi tai korttisi soittamalla sulkupalveluun (pvm/mpm) 020 333 (ulkomailla +358 20 333). Sulkupalvelu on auki joka päivä ja ympäri vuorokauden.
  2. Ole yhteydessä omaan pankkiisi mahdollisimman nopeasti ja kerro, mitä on tapahtunut.
  3. Mikäli olet luovuttanut yhteystietojasi epäilyttävällä sivulla ja sinulle soitetaan POP Pankin asiakaspalvelun nimissä, älä kerro huijareille mitään lisätietoja.
  4. Lähetä saamasi viesti tai kuva saamastasi tekstiviestistä sähköpostin liitteenä osoitteeseen turvallisuus@poppankki.fi 

Kuuntele POPcastin jakso turvallisesta asioinnista!

Oletko jo tutustunut POP Pankin omaan POPcastiin? Kuuntele alta POPcastin 1. jakso, jossa Jenna ja Anssi juttelevat turvallisesta verkkoasioinnista POP Pankin tietoturvapäällikkö Guoxin kanssa. 

 

Parhaalla pankilla on tyytyväisimmät asiakkaat!

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä