Hyppää sisältöön

Blogi

  • POP Pankin chatissa vastaa aina oikea ihminen

    POP Pankki on valittu EPSI Rating -tutkimuksissa Suomen parhaaksi pankiksi jo 12 kertaa. Meille laadukas asiakaspalvelu tarkoittaa asiakaskeskeisyyttä, läsnäoloa ja asiakkaan toiveiden kuuntelemista. Saamme asiakkailtamme kiitosta aidosta kiinnostuksesta heidän tilannettaan ja tarpeitaan kohtaan. Jokainen asiakaskohtaaminen hoidetaan henkilökohtaisesti, yhteydenottokanavasta riippumatta. Kuinka tehdään Suomen parasta asiakaspalvelua?

  • Helpotusta asiakkaan ja yrittäjän arkeen; Ruoka Kotiin Oy

    “Olli” vastaa Olli Varis puheluun samalla, kun hän on matkalla viemässä asiakkaille tilattuja ruokalähetyksiä. Hänen ja yhtiökumppaninsa Kimmo Mannosen Ruoka Kotiin Oy on perustettu helpottamaan ihmisten arkea ja tarjoamalla heille heti tarjoiltavissa olevaa, laadukkaista raaka-aineista valmistettua kotiruokaa.

  • Onnellista oliiviöljyä suoraan viljelijöiltä; Happy Oliven tarina

    Korona mullisti monia asioita. Merja Tuominen-Gialitakille tämä avasi mahdollisuuden perustaa verkkokaupan, joka suoramyy kreetalaisen Apokoronasin suurkunnan alueella valmistettua oliiviöljyä. Alue on yli 40 vuotta sitten maahan ihastuneen Merjan nykyistä kotiseutua. Yhtiökumppaninaan hänellä on nuori tamperelainen, yrityksen digipuolesta vastaava Joni Pyrstöjärvi.

  • POP Pankki piti viimevuotisen sijansa suomalaispankkien vastuullisuuslistauksessa

    POP Pankki on sijalla 124 (123.) tuoreessa Sustainable Brand Index -tutkimuksessa. Suomalaispankkeja koskevassa vertailussa POP Pankki sijoittui viime vuoden tapaan neljänneksi. Vuodesta 2011 lähtien julkaistu Sustainable Brand Index -tutkimus perustuu kuluttajien mielikuviin eri brändeistä ja niiden vastuullisuudesta.

  • Yrittäjä: näin hoidat kassavajeen kesää varten kuntoon

    Kesä on kiireistä aikaa yrittäjälle. Myös rahan tarve on iso, koska maksut tehdyistä töistä ja toimitetuista tavaroista saadaan usein vasta pitkän ajan päästä varsinaisen työn tekemisen jälkeen. Kuitenkin lomaileville työntekijöille on maksettava normaali vuosilomapalkka ja mahdollisesti ylimääräinen lomaraha. Lomakaudella on usein vähemmän laskutettavaa, miten selvitä kassavajeesta?

  • Matkalla mahdollisuuksiin on nuorten oma taloustapahtuma

    Millaisesta tapahtumasta on kysymys? "Päätimme viime vuonna Etelä-Pohjanmaan alueella toimivien POP Pankkien kanssa toteuttaa kaksivuotisen kampanjan, jonka tarkoituksena on rakentaa positiivista, välittävää ja helposti lähestyttävää mielikuvaa POP Pankista nuorten asiakkaiden keskuudessa. Esittelimme ideaa SeAMK:n kulttuurituotannon ensimmäisen vuoden opiskelijoille ja pyysimme heitä suunnittelemaan ja toteuttamaan meille kampanjaan sopivan tapahtuman", kertoo POP Pankki Pohjanmaan Kari Hernesniemi.

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä