Hyppää sisältöön

Blogi

  • Kuin itselle rakentaisi – Huunanmaat panostavat asumisen laatuun

    Oma autopaikka, kaunis näkymä puistoon, laadukkain materiaalein toteutetut sisätilat. Vuosaareen vastikään valmistumassa olevat JRH Investin ja Huurak Oy:n uudet rivitalokohteet vastaavat monen asujan tarpeeseen. Taustalla on kahden veljeksen ja isän tiivis yhteistyö ja sisäinen palo rakentamiseen.

  • Pankkialan pukeutumiskoodi voi yllättää persoonallisuudellaan

    Mielikuva finanssimaailmasta kulminoituu usein salkkuihin, kravatteihin, kynähameisiin ja pukuihin. Moni alalla vasta-aloittava saattaakin pohtia, mitä laittaa ensimmäisenä päivänä päälle. Kuten moni asia muutenkin, on myös pankkialan työpukeutuminen muuttunut ajansaatossa.

  • Kahvinystävän kuuma säästövinkki 

    Tilastojen mukaan Suomessa nautitaan vuosittain 8-10 kiloa kahvia henkeä kohden. Toisin sanoen suomalainen nauttii tätä höyryävää herkkua keskimäärin yli tuhat kupillista vuodessa. Määrien ollessa tätä luokkaa, sillä on suuri merkitys, maksaako kuppi kuumaa 15 senttiä, euron vai viisi euroa.

  • Uuraisten upea Ilmatar tarjoaa huippuluokan majoituselämyksiä

    ”Nyt olisi lentokone myynnissä”. Aluksi ajatus lentokoneen ostamisesta tuntui absurdille, mutta sitten harvinaislaatuinen kohde sai Oskari Moision ystävineen tarttumaan tilaisuuteen ja tekemään tästä ainutlaatuisen nähtävyyden Uuraisille.

  • Suomalaisen unelmakoti on kompakti kokonaisuus

    Elokuussa tekemämme Unelmien koti -kyselymme keräsi yli 360 vastausta. Kyselyn mukaan suomalainen unelmakoti on fiksusti suunniteltu, helppohoitoinen ja valoisa. Sauna on kodin varustelun ehdoton ykkönen keittiön kiilatessa toiselle sijalle. Joka kymmenes toivoi avoimissa vastauksissa unelmakotiinsa takkaa tai leivinuunia.

  • POP Pankin chatissa vastaa aina oikea ihminen

    POP Pankki on valittu EPSI Rating -tutkimuksissa Suomen parhaaksi pankiksi jo 12 kertaa. Meille laadukas asiakaspalvelu tarkoittaa asiakaskeskeisyyttä, läsnäoloa ja asiakkaan toiveiden kuuntelemista. Saamme asiakkailtamme kiitosta aidosta kiinnostuksesta heidän tilannettaan ja tarpeitaan kohtaan. Jokainen asiakaskohtaaminen hoidetaan henkilökohtaisesti, yhteydenottokanavasta riippumatta. Kuinka tehdään Suomen parasta asiakaspalvelua?

Haluaisitko tulla POP Pankin asiakkaaksi?

Ota yhteyttä